Miten yritykseni voi osallistua virtuaalisille Erämessuille

Miten virtuaalisille Erämessuille osallistutaan?

Virtuaalimaailma ei ole tv-show eikä verkkosivu. Siellä on live-lähetystä sekä nauhoitettua sisältöä. Tapahtumaan voi osallistua neljällä tapaa: varaamalla virtuaalisien näyttelypaikan koossa S tai L ja/tai ostamalla mainosspotteja ohjelman lähetykseen tai osatamalla logopaikan tapahtumasta.

Riihimäen Messut tarjoaa live-tapahtumassa eli perinteisillä Erämessuilla oleville yrityksille virtuaalitapahtuman puoleen hintaan.

Virtuaaliosasto S:

  • Oma kumppanihuone
    • Oma chatti
    • Mahdollisuus lisästä tekstiä ja kuvaa
    • Linkki omalle verkkosivustolle messutarjouksiin
  • Näkyvyys: verkkosivuilla ennen tapahtumaa ja tapahtuma-aikana
  • Hinta Erämessujen näytteilleasettajille 500 € (hinta muuten 1000 €)

Virtuaaliosasto L:

  • Oma kumppanihuone
    • Oma chatti
    • Mahdollisuus lisästä tekstiä ja kuvaa
    • Mahdollisuus lisästä videoita
    • Linkki omalle verkkosivustolle messutarjouksiin
  • Näkyvyys: verkkosivuilla ja sosiaalisessa mediassa ennen tapahtumaa ja tapahtuma-aikana
  • 15 minuutin ohjelmallinen osuus aikataulutetussa ohjelmassa (sis. Kuvauksen ja haastattelijan)
  • Hinta Erämessujen näytteilleasettajille 1000 € (hinta muuten 2000 €)

Mainosspotit:

  • Pyörivät sen stagen ohjelman välissä, mistä sen varaat: metsästys, kalastus tai retkeily
  • Mainos maksimissa 30 sekuntia. Mainostaja vastaa itse tuotantokustannuksista.
  • Mainos pyörii stagen ohjelman välissä kerran tunnissa, vähintään siis 8 x päivässä (sunnuntaina 7 x)
  • Hinta Erämessujen näytteilleasettajille 1000 € (hinta muuten 2000 €)

Logopaikka:

  • Logonäkyvyys tapahtuman sivuilla. Logosta linkki omille kotisivuille
  • Hinta 150 €

 

Ohessa video, jossa on näkemyksiämme virtuaalitapahtumasta